Followers

Wednesday, 2 November 2011

lelaki tak boleh hidup tanpa wanita tetapi....

: orang lelaki tak ble hidup sorang-sorang.. tak pandai urus diri katanya... tapi orang perempuan tak pa.. sebab tu la rmai yang terlajak tahun untuk kawin... ramai juga dah tak nak kawin bila dah divos or death pasangan mereka...
tapi addah penah dengar.. malah selalu.. hehe... kebanyakn perempuan yang dah meninggal suami ni mostly yang hidup lama bersama la tak mau kawin dah... alasan nya adalah - "senang hati hidup sorang ni tak gaduh dah nak pk masak apa hari ni.. nak makan telur kicap pun tak pa tak sapa nak bising... malam-malam ble tidoq dengan selena -lena nya tak da orang nak gerak bangun suruh picit kaki lenguh..hehe.. nak p mana-mana pun senang.. tak gaduh mintak izin tak gaduh pkiaq ada orang kat rumah tu dok tunggu kita.. haha".

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.