Followers

Wednesday, 2 November 2011

tips lupakan EX!!!!!



1.korNG tulislah 10 pucuk surat dan korang poskan kat diri KORng sendiri, pastu balaslah balik kesemua surat-surat tersebut... Lakukan setiap hari, 3 kali sehari... (MCM MKN UBAT 3kli sehari)


2.Jauhkan diri korang daripada filem-filem Hindustan dan juga drama-drama swasta yang tangkap raung 


3.Join ruangan berkenalan di dalam majalah-majalah atau buat sesi berkenalan tepi-tepi jalan... . Bukak lah warong khas untuk sesi interview tuh... Alaaa... bunga bukan sekuntum, kumbang lak berlambak lagi..hihihi

4.Buat perusahaan menternak itik... Nanti bila itik dah bertambah, pasti akan lupa kat pasangan anda tu, sebab terlalu sibuk menjaga itik-itik gembo... . hahahah

5.Sibukkan diri dengan bekerja... Bantai overtime bebanyak... Bila duit dah berjuta nanti, cari ajer yang lain, kawin terus, senang hidup tak payah susah-susah nak sakitkan kepala...

6.pi ngadap cermin yang sememangnya setia ngan anda... buat ler lawak giler yang tak masuk di akal, pastu gelak ler sendiri... (jgn smpai giler lak,t x de sape nak kat korang y da gler 2)

7.Ulang perbuatan nih sampai 3x... ikut tau... Uhh huuu Uhh huuu...

8.Kalo still teringat kat pasangan korang  tuh, korang pi cari tangga, alaa cari je lah kat " kuim" (saidina or tun teja @fatimah)mana-mana atau pun bangunan berhampiran, buat-buatlah terjatuh dari tangga, sampai terus hilang ingatan, nescaya ler.. akan lupakan terus pasangan korank tuh... dengan diri sendiri pun korank tak akan ingat lagi..

9.Kalo ingatan korank masih ada, pi je rumah jiran sebelah, minjam tukul, pastu buat ler tak tau sambil ketuk pala sendiri sampailer ilang ingatan... 



10.Gantung gambar si dia kat dinding .. kutuk, karate, gusti, gigit, mamam, telan... buat lah apa-apa je asal hati rasa pueih.. 


hahahah p/s:jangan la sengal sangaT ikut ape yang addah tulis kat atas tu...just kidding

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.