Followers

Sunday 18 December 2011

terima kasih atas hadiah ini ya allah

ya tuhan.sesungguhnya tiada tempat yang selayaknya untuk aku mengadu,melainkan kamu ya alllah...seringkali aku tertanya mengapa engkau sering merampas semua kebahagian yang aku miliki??salahkah aku untuk merasakan nikmatnya bahagia atau aku sememangnya aku tidak layak untuk menikmati erti sebuah kebahagia di dunia ini...berdosakah aku jika setiap kebahagian itu menghampiriku..
aku jua tidak tahu apa jawapan yang sebenarnya,kerna semua yang tersirat telah  kuserahkan padamu ,ya allah...
kini aku sedar ,tiada apa yang lebih bahagia melainkan menyintai dan menyayangimu ya allah...
kini aku ingin mengumpulkan segala kudratku dan ingin aku kirimkan kepadamu sebagai tanda syukurku terhadapmu,kerana sering membekalkan langkahku dengan sebuah kekuatan dan ketabahan..tiada apa yang lebih beharga daripada satu ketabahan untuk terus berjalan di dunia yang penuh dengan dugaan dan halangan ini,ya allah...
mungkin inilah bahagia yang sering ku cari selama ini...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.