Followers

Tuesday 14 February 2012

isthikarah

aku da terlalu penat untuk memikirkanya...da terlalu bnyak air mata yang mengalir kerananya...sehingga aku rasa terlalu takut  dan benci untuk menghampirinya...cinta yang penuh dengan kepalsuaan ...pada awalnya semuanya indah,namun akhirnya  penderitaan yang aku perolehi..untuk apa semua itu?mungkinkah aku tidak layak untuk memilikinya..malas nak fikir ,perkara yang sama..mungkin mereka tak nampak n rasa apa yang aku alami selama ini..aku pun tak suka nak ungkit benda yang da lpas..biarlah ianya menjadi sejarah..dan aku harap ianya tak kan berulang.biarlah ia pergi jauh dan luput dari fikiranku.. 
hanya dengan solat isthikarah yang akan memberi satu jawapan dari tuhan kepada hambanya.sesungguhnya kita hanya manusia yang jahil dimuka bumi ini..jika dia bukan jodohku,biarlah dia pergi dari hidupku,dan jika dia merupakan jodohku engkau permudahkanlah apa yang sukar,...sesungguhnya hanya padamu tempat aku mengadu.aku tidak mengetaui apa2 melainkan engkau memberi tahuku Ya Allah...
mungkinkah dia,???dia???atau pun dia...???kini aku serahkan segalanya padamu Ya Allah.....hanya padamu  tersimpul segala jawapan yang pasti...

Sekuat mana kita setia.
Sehebat mana kita merancang.
Selama mana kita menunggu.
Sekeras mana kita bersabar.
Sejujur mana kita menerima dirinya.


Jika takdir ALLAH menentukan yg kita akan bukan dgn dirinya,
Kita tidak akan bersama dgnnya.
Jika Allah telah menulis jodoh kita dgnnya,
Kita tetap akan bersama dirinya.

Kerana tulang rusuk dan pemiliknya takkan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yg tepat menurut ilmuNya, insyaALLAH.
Tiada yg kebetulan melainkan semuanya telah dirancang.
Dan yg sebaik-baik merancang itu adalah ALLAH S.W.T ♥



KU SERAHKAN SEGALANYA DITANGAN TAKDIR....

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.