Followers

Monday 26 October 2015

layan jiwa sekejap

lempar gambar zaman kolej sat nohhh..hahha

Tak dapatku lupakan kenangan silam
Susah dan senang kita harungi berdua
Bersumpah setia hidup mati bersama
Sehingga ke penghujungnya
Tergamak engkau meninggalkan diriku
Di saat aku memerlukan kasih sayangmu
Kini aku sendiri meneruskan hidup ini
Bersama hati yang t’lah kau lukai
Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan
Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan,  pilunya
Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan agarku berlalu pergi
Untuk si dia pilihan hatimu...
Dengan rela kulafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar
Engkau bahagia
Menyesalnya aku menyintai dirimu
Kini ku sengsara akibat perbuatanmu itu
Kini kau bahgia hidup disampingnya
Mudahnya aku kau lupakan
Betapa sakitnya pedihnya
Kau kata kau cinta dia
Mengapa diriku akhirnya
Menjadi mangsa dalam percintaan, oh pilunya
Terpaksalah aku sendiri
Mengundurkan diri demi
Keluargamu mengharapkan agarku berlalu pergi
Untuk si dia pilihan hatimu..
Dengan rela kulafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar
Engkau bahagia
Dengan rela kulafazkan
Selamat tinggal sayang
Ku doakan agar
Engkau bahagia

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.