Followers

Saturday 10 December 2011

salahkah perigi CARI timba?


Zaman sekarang tidak salah untuk perempuan memulakan langkah di dalam sesuatu perhubungan. Malah terdapat beberapa artikel yang saya baca menunjukkan hubungan yg dimulakan perempuan juga boleh berakhir dengan baik tanpa sebarang masalah.
Tiada bezanya sama ada hubungan itu dimulakan oleh sesiapa pun, baik pihak lelaki mahupun perempuan. Apa yang penting ialah sama ada hubungan itu boleh berkekalan atau tidak. Itu lagi penting.
Keadaan macam in jugak menunjukkan yang korang ida betul2 serius dalam menyayanginya dan ingin ke peringkat yang seterusnya. Lelaki apabila seorang perempuan itu menunjukkan kasih sayang yg tidak berbelah bahagi, mudahlah bagi lelaki itu untuk membalasnya semula. Walaupun mungkin agak janggal dan pelik pada mulanya, saya jamin bahawa tindakan korank itu tiada keburukannya, malah lebih mebawa kepada kebaikan.
Lagipun korank sndri dpt meluahkan perasaan yang sudah lama terbuku daripada biarkn ianya tersimpan jauh di dalam lubuk hati korank
Beranikan diri untuk meluahkan perasaan, pedulikan kata orang yang mengkritik dari belakang.
Konfiden ok! :)

6 comments:

  1. sekarang nie, dah xda lg term perigi cari timba. masing2 bleh memulakan hubungan.

    ReplyDelete
  2. Betul betul, suka sangat dengan post ni. lelaku dn perempuan same je, masing2 bole memulakannya dulu.

    ReplyDelete
  3. @purplesweetlove
    betul 2,lelaki ke perempuan ke...semua sama je...x de beza pon..

    ReplyDelete
  4. @Fever Migraine Dream
    lelaku????hihihihihi ok faham2...thanks 4 read ya

    ReplyDelete
  5. eh.. addah. byk kali tukar nama blog ni. dulu serihan kasih.. lepas tu love story.. sekarang kelopak mawar pulak? hehehe.. rajinnya tukar.. esok lusa apa pula nama dia?

    well.. Akak sgt open utk perigi cari timba. come on.. itu peribahasa org dulu2 mcm hidung x mancung pipi tersorong2 hihihi.. sekarang lelaki n perempuan equal tau!

    alamak addah.. pjgn lagi... hehehe! jan marah..

    ReplyDelete
  6. @Nong Andy
    wah akk tau erkkk dari mle name blog addah erkkkk???bukan ape,nme mcm x best jerw ..hihihih..esok luse kite main tukar2 nme lagi erkkk...ermmm anyway thaks 4 read ya...alololo x mara pon...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.