Followers

Thursday 6 December 2012

kemaafan


kadang-kadang apabila kita berdoa untuk kuat, tetapi banyak pula dugaan yang datang.. kadang-kadang apabila  kita minta untuk jadi seorang yang cerdik, tapi masalah pula yang bertandang. kadang-kadang apabila kita meminta kebahagiaan  tetapi kedukaan pula yang datang
Sebenarnya dugaan menjadikan mental kita kuat,masalah menjadikan kite untuk berfikir dan kesedehan yang datang tu menjadikan kite menjadi seorang yang tabah

Subahanallah
Betapa hebatnya ALLAH SWT.....
Semua aturan-Nya pasti ade hikmah yang tersembunyi

Ya Allah,  KETIKA aku melakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah aku  kekuatan  untuk meminta kemaafan di kala orang yang  melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku kekuatan  untuk memberi kemaafan kepadanya




Maafkan ku..... aku hanya insan biasa, Aku x mampu mengembirakan hati kamu
Maafkan aku..
Andai aku pernah melukakan hati kamu,menyakitkan hati mu,bt kamu tertuggu -tunggu
Aku hnya insan biasa.....
Bukan  kerana aku terlalu memilih
tapi
Aku Cuma ingin mencari sinar kebahagiaan hidupku,
Aku ingin mengapai bintang walpun itu mmg mustahil bagiku....
Biar lah aku dengan caraku
aku akn terus  melangkah  melangkah tanpa menoleh ke belakang lagi...
bIarlah masa yg menentukan...insyallah jika umur  panjang kite akan jumpe lagi
maaf ku pinta x niat di hati
andai aku dijemput dulu... dokankan aku semoga aku aman disana,,,,,
iklas dari ku....

kate2 khas :
  
         KaLaU tAk MamPu BuAt oRaNg kEtAwA
 JaNgAn SeKaLi BuAt OrAnG mEnaNgiS
 KAlaU tAk MamPu bUaT oRaNg bAHaGia
 JAnGan dI tAmBahi DeNGan dErItA
 KaLau TaK MamPu uBaTi LUka
 JanGaN sEkALi bUaTNya TeRLukA

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.